Prepovedane droge

Velika verjetnost pojava z antraksom okuženega heroina v Nemčiji

19. 04. 2010
V Nemčiji zdravstvene službe raziskujejo smrt 42-letnega injicirajočega uporabnika drog, ki je umrl zaradi okužbe z antraksom. Moški je v nemškem mestu Aachen poiskal zdravniško pomoč zaradi otekline na nogi, ki se je pojavila po injiciranju droge.

Nemške zdravstvene službe preiskujejo, ali je do okužbe prišlo zaradi uporabe heroina in možne povezave s Škotsko, kjer so med uporabniki heroina zabeležili 14 primerov okužb z antraksom.

Kot navajajo škotske zdravstvene službe, je potencialno nevarna vsaka uporaba heroina, tako injiciranje, vdihavanje hlapov kot kajenje. Okužba z antraksom ogroža predvsem uporabnike heroina, medtem ko po navedbah škotskih zdravstvenih služb splošno prebivalstvo in tudi družinski člani uporabnikov drog niso ogroženi, saj je prenos antraksa s človeka na človeka izredno redek.

Uporabnikom heroina se priporočata skrajna previdnost in spremljanje informaciji o pojavu z antraksom okuženega heroina.