Z znanjem do boljšega zdravja

2.2.4 Preventivni nasveti in priporočila za potovanja v vroči klimi

Če se boste na potovanju v vročih krajih ukvarjali z napornimi aktivnostmi, se poskusite že doma prilagoditi z zmerno vadbo 1 uro na dan v vročini, 10 dni. Prilagajanje na vročo klimo že pred odhodom poveča znojenje z manj izgube soli, manjšo porabo energije in ob fizični obremenitvi je povišanje telesne temperature manjše.

MED POTOVANJEM:

  • Načrtujte gibanje na prostem v hladnejših delih dneva ter pogosteje počivajte in se zadržujte v senci.
  • Omejite intenzivnost in trajanje aktivnosti v prvem tednu potovanja v najbolj vročem delu dneva.
  • Pijte veliko vode in brezalkoholnih pijač. Med blagim do zmernim naporom nadomestitev elektrolitov nima prednosti pred navadno vodo.
  • Nosite ohlapna, lahka, svetla oblačila, ki omogočajo maksimalno kroženje zraka pri izhlapevanju ter pokrivalo s širokimi krajci za glavo
  • Za zaščito pred soncem uporabite kremo za sončenje z najmanj SPF 15 ali višjim faktorjem.
  • Za vse, ki so več ur intenzivno aktivni na vročini, se priporoča nadomestitev soli (slani prigrizki, rahlo dosoljena hrana ali tekočina za obroke).
  • Ustrezno hidracijo kontroliramo s spremljanjem količine in barve urina.