Z znanjem do boljšega zdravja

Priporočila glede spletne prodaje – dostave v času širjena okužbe COVID-19

26. 03. 2020

Priporočila temeljijo na tem, da se stik med ljudmi čim bolj omeji. Z doslednim upoštevanjem higiene rok in pravilno manipulacijo zlasti z embalažo nabavljenega blaga pa omejimo tudi možnost kontaktnega prenosa.

Osnovna priporočila v zvezi z dostavo izdelkov iz spletne prodaje:

  1. V času epidemije koronavirusa SARS-CoV-2 tudi preko spleta naročujemo zgolj izdelke, ki jih v tem času neobhodno potrebujemo.
  2. Priporočamo negotovinsko plačevanje. Za plačilo izberemo možnost plačila preko spleta ali s predračunom preko spletne banke in ne po povzetju.
  3. Z dostavljavcem blaga se dogovorimo za natančen čas dostave, natančno dogovorimo tudi mesto, kjer bo lahko pustil pošiljko.
  4. Dostavljavec pusti blago pred vrati, se vrne  v avto, pošlje stranki SMS o tem da je blago dostavljeno in stranko tudi pokliče po telefonu.
  5. Stranka mu vrne SMS v katerem potrdi prejem blaga.
  6. S prejetim blagom naj stranka ravna previdno in dosledno upošteva navodila za umivanje rok. V pomoč pri ravnanju naj služijo priporočila iz dokumenta  Navodila potrošnikom za ravnanje z embalažo živil in drugih izdelkov glede okužbe z novim koronavirusom SARS-CoV-2, dostopno na naslednji povezavi (alineje ki obravnavajo ravnanje z izdelki po prihodu iz trgovine).

Zaradi znanega časa preživetja koronavirusa na kartonu pustimo tehnično blago v kartonskih škatlah stati vsaj en dan.