Digitalno trženje

Irska: samo-regulacija digitalnega trženja otrokom

Digitalno trženje

Na Irskem so decembra 2017 sprejeli oglaševalski kodeks, ki vsa družbena omrežja omejuje pri tarčnem prikazovanju oglasov za živila z visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in/ali soli otrokom, starim manj kot 15 let.

Zadnje posodobljeno: 02.03.2018
Objavljeno: 02.03.2018

Zakonske (regulatorne) in ko-regulatorne omejitve oglaševanja otrokom v povezavi z dejavniki nezdravega življenjskega sloga se v številnih državah, tudi v Sloveniji, nanašajo le na programske vsebine tradicionalnih medijev, ki so namenjene otrokom. Te omejitve niso učinkovite, saj otroci spremljajo tudi oglase v sklopu programskih vsebin, ki primarno niso namenjene njim (npr. družinski filmi) oziroma uporabljajo digitalne medije, ki (še) niso regulirani. Digitalni mediji v nasprotju s tradicionalnimi uporabljajo izrazito tarčno oglaševanje, kar je priložnost za večjo učinkovitost obstoječega koncepta regulacije oglaševanja otrokom.

Več informacij je dosegljivih na naslednji povezavi.

Za dobro javno zdravje
Območna enota Novo mesto

Skrb za ustno zdravje otrok

Podrobno
Zaposlitve

Inženir tehničnih strok VII/2 (I) – m/ž

Podrobno
Koronavirus

Spremljanje okužb s SARS-CoV-2 (covid-19)

Podrobno